Jak system CRM może wpłynąć na działanie Twojej firmy? Wyjaśniamy!

Dobry system CRM to prawdziwy skarb. Usprawnia procesy wewnątrz firmy, pozwala na swobodny dostęp do informacji i oczywiście zwiększenie sprzedaży. Dowiedz się, jakie korzyści odniesiesz, wdrażając nowoczesny system CRM, taki jak Salesforce – oferowany w Polsce przez firmę Craftware.

Sprzedawaj skuteczniej

Badania wykazują, że wdrożenie systemu CRM pokaźnie zwiększa sprzedaż. Jak to działa? Bazy danych gromadzone w systemie CRM pozwalają na zidentyfikowanie kluczowych klientów i stwarzają okazję do sprzedaży dodatkowych usług. Dzięki temu łatwiej utrzymujemy klientów, a wiadomo, że lojalni konsumenci są dla firmy bezcenni. System CRM pomaga także przyspieszyć proces sprzedażowy poprzez jego automatyzację. Praktyka pokazuje, że firmy, które wdrożyły system Salesforce oferowany przez Craftware, w ciągu roku zwiększyły sprzedaż średnio o 25%.

Zoptymalizuj marketing

Do skutecznej sprzedaży, która jest celem nadrzędnym, prowadzą również dobrze zaplanowane działania marketingowe. W systemach CRM nie brakuje narzędzi pozwalających na ich optymalizację. Po pierwsze, dzięki zgromadzonym informacjom dotychczasowi klienci będą otrzymywać dokładnie takie komunikaty marketingowe, jakich oczekują, aby podjąć decyzję o zakupie. Dobry system CRM pozwala także zidentyfikować nowe grupy docelowe i przeprowadzić skuteczną kampanię z udziałem dostawców zewnętrznych, która pozwoli pozyskać nowych klientów.

Przyspiesz obieg informacji wewnątrz przedsiębiorstwa

Problemem większych organizacji często bywa nieodpowiednia komunikacja wewnętrzna. Dobry system CRM pozwala go rozwiązać. Każdy z pracowników ma szybki dostęp do informacji, niezależnie od tego, czy znajduje się akurat w swoim pokoju, czy korzysta ze smartfona, w drodze na spotkanie z klientem. Dzięki temu pracownicy odpowiedzialni za sprzedaż stają się bardziej wydajni. Ponadto wdrożenie systemu CRM sprzyja pracy zespołowej.

Integruj wiele narzędzi

Każda firma pragnąca skutecznie sprzedawać prowadzi także działania zewnętrzne, między innymi w mediach społecznościowych. Dobry system CRM można bez problemu z nimi zintegrować. Znacząco ułatwia to komunikację z klientami, prowadzenie jednolitej kampanii marketingowej i budowanie wizerunku.

Oczywiście to tylko wybrane przykłady. Zaletą dobrego systemu CRM jest duża liczba dodatkowych aplikacji, jak również możliwość dopasowania go do potrzeb konkretnej organizacji, niezależnie od jej wielkości.

Poprzedni artykułJak sprzedać samochód wykorzystując darmowe ogłoszenia lokalne?
Następny artykułW październiku można zacząć inwentaryzację

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj