JKB Print. Jak przygotować katalogi podróżnicze?

Podróż jest istotnym elementem w życiu wielu osób. Dla niektórych podróżowanie jest codziennością, dla innych to wyjątkowe wydarzenie. Jak samodzielnie przygotować katalogi podróżnicze, aby przekonać odbiorców do podróży?

Katalogi podróżnicze a cel podróży

Katalog podróżniczy powinien swoją formą wizualną oddawać charakter miejsca, którego dotyczy. Na wstępie warto pomyśleć o ogólnej koncepcji. O tym, czy katalog będzie prosty i elegancki, czy też kolorowy i krzykliwy. Na przykład do Rio de Janeiro bardziej będzie pasował krzykliwy, kolorowy katalog, swoją wizualnością nawiązujący do karnawału. Do Szwajcarii raczej elegancki i stonowany. Po stworzeniu ogólnej koncepcji warto zastanowić się nad typografią, poszczególnymi grafikami oraz rozmieszczeniem elementów w całości. Wszystkie elementy, począwszy od kolorystyki, poprzez zdjęcia oraz krój pisma, muszą być ze sobą spójne. Kolejnym etapem jest wybór odpowiedniego papieru. Nie można o tym zapomnieć, ponieważ papier będzie miał wpływ na ostateczny charakter katalogu. Katalog warto pokryć laminatem. Dzięki temu będzie bardziej odporny na niszczenie.

Istotny jest detal

Podróże stały się popularną aktywnością, a materiałów promocyjnych ich dotyczących jest wiele. W celu wyróżnienia katalogu podróżniczego warto zastosować detal, który uczyni go wyjątkowym. Jeśli chcemy zareklamować wycieczkę do Muzeum Złota w Bogocie, to warto urozmaić katalog złotym nadrukiem. Warto też pamiętać o tym, że nie każda drukarnia oferuje taką usługę. W celu znalezienia odpowiedniej drukarni warto wpisać w wyszukiwarkę nazwę drukarni oraz złoty nadruk (np. JKB Print złoty druk). To uczyni nasz katalog oryginalnym i nietuzinkowym.

O czym należy pamiętać podczas drukowania katalogu?

Druk offsetowy wiąże się z większą jakością nadruków, dlatego warto rozważyć druk katalogów właśnie tą techniką. Należy też rozważyć, czy katalog będzie szyty, czy klejony, czy dodatkowo zabezpieczyć go laminatem, czy nie. Jeśli wybierzemy papier o ciekawej fakturze, to lepiej nie stosować żadnych powłok. Wiele drukarni oferuje możliwość wyceny online. Wystarczy wpisać w wyszukiwarce nazwę drukarni (np. JKB Print), znaleźć odpowiednią stronę i sprawdzić jakie możliwości oferuje drukarnia oraz ile to będzie kosztowało. To umożliwi sprawne i tanie zrobienie kosztorysu oraz wybór odpowiedniej oferty, która uczyni naszą strategię marketingową bardziej skuteczną. Drukowane katalogi świetnie sprawdzą się jako forma reklamy zaadresowana do osób strasznych, które rzadziej korzystają z internetu i darzą większym zaufaniem papier niż ekran komputera czy smartfona.

Poprzedni artykułJak przełamać barierę językową?
Następny artykułDruk wizytówek – właściwa autoprezentacja w relacjach B2B

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj