Druk wizytówek – właściwa autoprezentacja w relacjach B2B

Dzięki wymianie wizytówek mamy szansę nawiązać korzystne relacje w świecie biznesu. Dowiedz się jak nie popełnić błędu i pokazać się z jak najlepszej strony.

Wizytówka – powiedz o sobie wszystko jednym prostym gestem

Wizytówka stanowi kluczowy element w nawiązywaniu oficjalnych relacji. Samo jej posiadanie dla wielu młodych ludzi jest rodzajem wyróżnienia, podkreślenia wagi swojego stanowiska, a także istotności spraw, którymi się zajmuje. Wizytówki, jeżeli pracujemy w dużym przedsiębiorstwie, mają wygląd zgodny ze standardami identyfikacji wizualnej firmy. Freelancerzy i osoby wolnych zawodów również korzystają z wizytówek. Tutaj o wiele częściej możemy spotkać czynnik fantazji. Dobry grafik na swojej wizytówce da próbkę swoich możliwości i kreatywności. Copywriter może zaintrygować zręcznym użyciem języka. Wszystko po to, aby wyróżnić się, zdobyć zaufanie i pozyskać klientów. Warto być przygotowanym na wszelkie sytuacje i wykorzystać druk wizytówek, aby nie zabrakło ich w kluczowych momentach.

Kiedy wręczyć wizytówkę?

W przypadku zawodów wolnych oraz branży kreatywnej procedura przekazania wizytówki i nawiązania nowego kontaktu może odbiegać od klasycznego schematu. Schemat klasyczny zakłada pierwszeństwo osoby wyżej położonej w służbowej hierarchii w procesie nawiązania kontaktu i przekazania wizytówki. Odstępstwo od tej normy może narazić nas na nietakt. Pamiętajmy o tym, aby nie zaprezentować się jako osoby nieświadome reguł postępowania. Jak wyczuć właściwy moment? Wszystko zależy od kontekstu i konkretnej sytuacji. Na targach branżowych będzie nam o wiele łatwiej niż np. na bankiecie. Wszystko zależy od naszej umiejętności wyczucia odpowiedniego miejsca i czasu. Pierwsze sekundy podczas zapoznania z drugą osobą mogą mieć decydujący wpływ na cały przebieg znajomości. Na wszelki wypadek lepiej nie ryzykować i poznać zasady, jakimi rządzi się druk wizytówek.

Druk wizytówek – spersonalizuj wizerunek swojej firmy

Dobrze prowadzony Public Relations firmy wymaga, aby jej pracownicy w odpowiednim stopniu się z nią identyfikowali. W ten sposób podkreślamy profesjonalne podejście zarówno do klientów, jak i do pracowników. Klienci odpłacą się owocnymi kontaktami, a pracownicy będą czuli, że ich praca jest widoczna i doceniania. W tym celu warto nawiązać stałą współpracę z dostawcą wysokiej jakości materiałów promocyjnych, w tym także wizytówek. Inwestycja w wizerunek jest inwestycją w przyszłość i powodzenie każdej działalności.

Bogatą ofertę druku wizytówek znajdą Państwo na: JKB Print.

Poprzedni artykułJKB Print. Jak przygotować katalogi podróżnicze?
Następny artykułHydrant bez ważnego przeglądu okresowego – co robić?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj