Karty lojalnościowe – narzędzie dla małych lokali

Istnieje wiele sposobów na przyciągnięcie nowych klientów. Część sklepów decyduje się na opracowanie ofert dwóch produktów w cenie jednego, inne stawiają na kilkunastoprocentowe obniżki czy pakiety łączone. Nie wolno zapominać jednak że promocje, które nie obciążą budżetów największych sieciówek, mogą być barierą nie do przejścia dla lokalnych, niewielkich biznesów. Jednym z najlepszych rozwiązań dla małych punktów są karty lojalnościowe.

Karty rabatowe na pieczątki pomagają przyciągać stałych klientów

Każdy konsument lubi otrzymać coś za darmo. Klienci darzą sympatią szczególnie te firmy, które adresują swoje promocje nie tylko do nowych nabywców, ale też pamiętają o tych, którzy są z marką od dawna. Symboliczne zaniedbanie jest widoczne zwłaszcza w branży sieci komórkowych czy bankowości – sprzedawcy zabiegają o klientów konkurencji, zapominając o obecnych użytkownikach, którzy bez sentymentu zmieniają usługodawców.

Lokale gastronomiczne i usługowe stają przed nieco trudniejszym zadaniem. Ich klienci nie są powiązani z daną marką żadną długoterminową umową. Do zmiany preferencji zakupowych może skłonić ich nowa promocja konkurencji bądź niezastąpiona poczta pantoflowa. Małe firmy powinny dołożyć więc wszelkich starań, aby zatrzymać przy sobie obecnych klientów, pozyskując jednocześnie nowych. Karty lojalnościowe pomogą nawiązać z konsumentem więź owocującą namacalnymi korzyściami.

Karty rabatowe na pieczątki – optymalne rozwiązanie dla gastronomii

Zgodnie z badaniami Food Research Institute po kawę regularnie sięga niemal 70% Polaków, a co drugi rodak zaczyna od niej swój dzień. Napój ten najczęściej pijemy w domu, w pracy lub pobliskiej kawiarni. Karty lojalnościowe mogą stanowić symboliczny języczek uwagi, który przekona klientów, aby oszczędzali swój cenny czas i zdecydowali się częściej zaglądać do kawiarni.

Najczęściej spotykanym modelem lojalnościowym w gastronomii jest otrzymanie darmowego napoju bądź posiłku po zamówieniu konkretnej liczby objętych promocją produktów. Warto podkreślić że karty rabatowe na pieczątki nie są drogim programem promocyjnym. Koszt darmowego produktu przy dziesięciu pełnopłatnych zamówieniach wynosi zaledwie 9% wartości wszystkich uzbieranych pieczątek, dzięki czemu program lojalnościowy jest tańszy niż 10% obniżki na pojedyncze produkty.

 pieczątka i karta lojalnościowa na pieczątki

Jak uruchomić program lojalnościowy?

Wdrożenie programu lojalnościowego jest prostsze niż sądzisz – wystarczy jedynie zamówić odpowiednie pieczątki i karty rabatowe. Warto podkreślić, że na rynku znaleźć można kompleksowe oferty, obejmujące przygotowanie materiałów graficznych, wydruk kart oraz wykonanie pieczątki. Jedną z firm oferujących wszystkie niezbędne elementy programu lojalnościowego jest firma Stempleks.

Utrzymaj obecnych klientów, cały czas przyciągając nowych – postaw na karty lojalnościowe od firmy Stempleks i przekonaj się, że Twój biznes nie osiągnął jeszcze maksimum swojego potencjału. Wyjdź naprzeciw oczekiwaniom konsumentów i podziękuj im za wkład w swój biznes.

Poprzedni artykuł5 powodów, dla których warto wybrać reklamę ze styroduru
Następny artykułKarta paliwowa nowej generacji – na czym to polega?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj