Carrefour Polska rozwija format supermarketów franczyzowych

W 2018 roku Carrefour Polska poszerzył portfolio supermarketów franczyzowych o 8 sklepów. Taka forma współpracy to nowy kierunek rozwoju dla sieci, a także odpowiedź na potrzeby przedsiębiorców, którzy są zainteresowani prowadzeniem w modelu franczyzowym sklepów większych niż format convenience.

Polscy przedsiębiorcy są coraz częściej zainteresowani prowadzeniem działalności pod szyldem znanej marki, co potwierdza rosnąca z roku na rok liczba placówek franczyzowych. Dlatego Carrefour Polska oferuje nową formę współpracy dla przedsiębiorców zainteresowanych prowadzeniem większych niż sklepy osiedlowe placówek – supermarkety franczyzowe. W 2018 roku pod szyldem Carrefour Market swoją działalność rozpoczęło 8 tego typu sklepów.

– Obecnie portfolio supermarketów franczyzowych tworzy 11 sklepów, z czego 8 powstało w minionym roku. Można powiedzieć, że ten format sklepów to stosunkowo nowy kierunek rozwoju dla sieci, która posiada ponad 20-letnie doświadczenie w handlu oraz w zarządzaniu sklepami w różnych formatach – mówi Marek Lipka, dyrektor ds. supermarketów w Carrefour Polska.

Do współpracy przy tworzeniu sieci supermarketów franczyzowych Carrefour Polska zaprasza zarówno przedsiębiorców dysponujących lokalem o wielkości minimum 500 mkw. Mogą oni wybierać spośród sprawdzonych konceptów: classic, który sprawdza się w dzielnicach dużych miast, w mniejszych miejscowościach oraz na terenach wiejskich, urban, który dedykowany jest lokalizacjom o dużym natężeniu ruchu, a także premium, który charakteryzuje delikatesowy wystrój oraz rozbudowana oferta produktów luksusowych. Swoim partnerom biznesowym Carrefour Polska pomaga dopasować odpowiedni koncept sklepu do posiadanego lokalu, konkretnej lokalizacji czy wymagań okolicznych konsumentów. Sieć oferuje także swoje wieloletnie doświadczenie i wiedzę handlową, która pomoże w budowie właściwego zatowarowania sklepu.

Możliwość prowadzenia supermarketu Carrefour mają jednak nie tylko przedsiębiorcy posiadający własny lokal.

– Zdajemy sobie sprawę, że nie każdy przedsiębiorca zainteresowany prowadzeniem sklepu pod szyldem Carrefour Market dysponuje odpowiednim lokalem i warunkami do otwarcia nowej lokalizacji. Dlatego oferujemy również taką formę współpracy, w której przekazujemy naszym partnerom biznesowym supermarkety już funkcjonujące na rynku. Dzięki temu umożliwiamy rozwój własnego biznesu wszystkim zainteresowanym – dodaje Marek Lipka.

Takie rozwiązanie jest korzystne przede wszystkim dla franczyzobiorców, ponieważ przekazywane sklepy mają już ugruntowaną pozycję na rynku, w związku z czym rozpoczęcie działalności nie wiąże się z intensywnymi działaniami promocyjnymi. Franczyzobiorca może również rozwinąć ofertę handlową o nowe produkty i marki regionalne, dzięki czemu zyskują również dotychczasowi klienci supermarketu.

Supermarkety franczyzowe Carrefour działają już między innymi w Bolesławcu, Tuchowie, Warszawie czy Katowicach. Oferta każdego ze sklepów dopasowana jest do potrzeb lokalnej społeczności. Klienci znajdą w nich szeroki wybór produktów świeżych – warzyw, owoców, nabiału oraz wędlin – a także świeże zioła oraz bakalie na wagę. W asortymencie supermarketów nie brakuje również produktów z najpopularniejszych konceptów handlowych sieci, m. in Zdrowej Półki, którą tworzą produkty dedykowane osobom dbającym o zdrowie, Kuchni Świata z bogatym wyborem produktów z krajów takich, jak Francja, Włochy czy Meksyk, a także Półki Regionalnej, oferującej przysmaki z różnych regionów Polski. Atrakcyjność rynkową supermarketów sieci zwiększa również oferta produktów przemysłowych oraz artykułów sezonowych.

– Rok 2018 był w rozwoju sieci supermarketów franczyzowych Carrefour niezwykle owocny, a wszystkie zrealizowane w tym czasie działania, przynoszą pozytywne rezultaty zarówno nam, jak i przedsiębiorcom. Dlatego w nadchodzącym czasie planujemy dalszy, intensywny rozwój sklepów w tym formacie – zdradza Marek Lipka.

Poprzedni artykułInnowacyjny, prosty, znający potrzeby klienta – taki powinien być sklep w 2019 roku
Następny artykułEnea ograniczy koszty projektów sponsoringowych i promocyjnych

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj